lange reis, thuiskomst - Reisverslag uit Joure, Nederland van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu lange reis, thuiskomst - Reisverslag uit Joure, Nederland van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu

lange reis, thuiskomst

Blijf op de hoogte en volg ludwig en Aggie

07 Januari 2016 | Nederland, Joure

We hadden dus een overstap op Dubai. Verder met de Airbus en net wat meer luxe. Eten drinken en wat films bekeken. Gelukkig lukte het me nog om even wat weg te doezelen. Ludwig heeft er wat minder moeite mee, die slaapt overal. Je hebt geen benul meer hoe laat het soms is. In Bali 7 uur vroeger, in Dubai 3. Al met al incl autorijden/ taxi zo n 27 uur reizen. Kom je op Schiphol , zet je internet weer aan. Blijkt dat t Noorden waar wij wonen ( Friesland ) code rood heeft ivm ijzel. Filmpjes dat ze gewoon op straat schaatsen en geadviseerd om NIET de weg op te gaan. Ja we willen wel graag weer naar huis. Dus we wagen het erop. 1 e stuk prima maar hoe dichter we bij huis kwamen hoe langzamer het verkeer reed. Gelukkig wel rustig op de weg. Maar we hebben het gered. Bij ons achter 1 en al ijsbaan. Ludwig gleed de tassen
zo vanaf de auto naar de achterdeur. Snel de verwarming hoger/ douchen en dan gaap om 19.00 al op bed. Voor ons gevoel is het middernacht. Heerlijk gedroomd van zon en zee Zzzzz

• 08 Januari 2016 - 16:02

Theo De Klein:

Hallo Ludwig en Agetha,

fijn dat jullie weer goed thuis zijn. Wel een verrassing als je zo thuiskomt ijzel sneeuw en noem maar op.
    Bij ons was het vanmiddag uit de wind in de zon 28 graden.

Gr. Theo