hondenbeet - Reisverslag uit Banjar Ubud Kelod, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu hondenbeet - Reisverslag uit Banjar Ubud Kelod, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu

hondenbeet

Blijf op de hoogte en volg ludwig en Aggie

25 December 2015 | Indonesië, Banjar Ubud Kelod

Nou wij nemen meestal als t niet te ver is de benenwagen, leuker dan je laten rijden door taxi s en soms komt dat je duur te staan. Toen we terug gingen naar de kamer kwam er uit het niets opeens een hond tevoorschijn , niks bijzonder want die zijn hier in overvloed . Maar deze kwam uit het niets en HAP ! Beet me in m n billen! Na enige inspectie van manlief viel de schade mee en konden we onze weg vervolgen. Nou hebben we wel wat prikjes gehaald bij de dokter thuis dus ik denk dat t wel meevalt . Terwijl ik dit schrijf denk ik toch , wat een geweldig land. De mensen de geuren, offerbloemen teveel om allemaal te benoemen. De rijst die op straat wordt gedroogd ( we konden het maar net ontwijken tijdens onze fietstocht ) De was die onderweg in een gootje op een steen werd gewassen en te drogen lag , gewoon id berm. Ongelooflijk. En de mensen? Respect een en al vriendelijkheid , ook al hebben ze weinig. Daar kunnen we nog wat van leren. Winkels / restaurant etc gewoon open bij nacht ,met soms alleen een bamboe gordijn afgesloten of helemaal niet. Iedereen die hier een auto heeft mag taxi rijden, zo verdienen ze wat bij. De echte taxi s mogen hier niet rijden, alleen maar om iemand hier af te zetten vanaf elders. Het meeste vervoer gaat met scooters en die vervoeren ook toeristen. Tot zover. Ik wens de Balinese bevolking : Selamat Hari Natal & Selamat Tahun Baru

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Ubud Kelod

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2016

terugblik

07 Januari 2016

lange reis, thuiskomst

06 Januari 2016

tussenstop

05 Januari 2016

laatste dag

04 Januari 2016

rondje zuiden van Bali
ludwig en Aggie

ondernemend avontuurlijk stel, dat graag erop uit trekt. dit keer voor t eerst met een rugzak naar Bali.

Actief sinds 09 Dec. 2015
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 13086

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 14 Januari 2017

Vietnam en Cambodja

16 December 2015 - 06 Januari 2016

backpacken Bali

08 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

08 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

08 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

08 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: