Terug in Sanur - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu Terug in Sanur - Reisverslag uit Banjar Semawang, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu

Terug in Sanur

Blijf op de hoogte en volg ludwig en Aggie

02 Januari 2016 | Indonesië, Banjar Semawang

Met deze keer de public boat naar eiland Trawangan om vandaar verder te gaan met de grotere boot. Daar overspoelt je de drukte, wat een chaos. Zoeken waar we de tickets hadden geboekt want je moet nog een X door de papierhandel heen. De boot had vertraging dus dik uur in de gloeiende zon / strand staan wachten. Maar baas boppe baas deze boot heeft maar liefst 7 flinke motors van elk 200 pk. Daar aangekomen na 2 uur kregen we een doorgezakt busje onder de kont. Totaal geen vering bonke bonk over de weg. Sukkelend over de 4 baansweg. Nou mogen we niet zeuren want naderhand bleek dat we gratis vervoerd werden. Hoe? Ach je wordt ook vaak afgezet zullen we maar denken. We zijn weer terug in Sanur, zelfde hotel als begin vd reis.

• 02 Januari 2016 - 20:27

Theo De Klein:

Hallo Ludwig en Agetha,

mooi gezicht die 7 motoren achter op de boot, dat ging zeker met een hoge snelheid over het water.
    Wat dat doorgezakt busje betreft, je kan dat niet vergelijken met de camper van Ludwig. Zo kom je er weer is achter in wat voor een luxe wij leven. Jammer dat ik het niet eerder wist van jullie reis want dan had ik hem mooi via jullie verslag en Google Earth kunnen volgen.

Gr. Theo

• 03 Januari 2016 - 02:06

Aggie:

Hoi Theo, ja juist dat maakt het bijzonder en spannend. Het heeft z n charme. Een hele andere cultuur de vriendelijkheid hier. Super ervaring

• 03 Januari 2016 - 22:20

Theo De Klein:

Hallo Ludwig en Agetha,

vandaag geen verslag als ik het goed begrepen komen jullie 6 januari weer thuis. Ik had vandaag afgesproken met campervrienden om een glaasje te komen drinken. Ik denk dan kunnen we Gerrit en de vrouw ook wel even belllen of ze tijd hebben, dus we hebben een heel gezellige middag/avond gehad. alleen daar hadden jullie ook bij moeten zijn was het nog gezelliger geweest.

Gr. Theo

• 04 Januari 2016 - 08:40

Aggie:

Hoi Theo, jammer maar we komen vast nog een keer langs. Vandaag niet stilgezeten ondanks de hitte. Maar dat komt nog op de blog. Trouwens hier een vrouw getroffen die uit jouw plaats komt ( nou ja dorp ernaast) die nog nooit van jou heeft gehoord, zo bekend ben je nou ook weer niet. Ha ha