oudejaarsdag - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu oudejaarsdag - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu

oudejaarsdag

Blijf op de hoogte en volg ludwig en Aggie

31 December 2015 | Indonesië, Gili Meno

We wouden nog graag naar N - W Bali bij Tulamben te gaan, daar is een scheepswrak : Liberty. Moet mooi zijn, zo vanaf t strand te duiken en ligt niet diep. Maar ook op to do lijst de Gunung Batur beklimmen. Moet ook heel mooi zijn. S nachts om 2 uur er heen dan 4 uur klimmen om de zonsopgang te bewonderen. Je moet ook weer naar beneden... Lovina ( dolfijnen ) al geschrapt , massaal laten opjagen.. Nee. Wat wij doen is: hier op dit pracht plekje nog verblijven , dan maar minder te zien maar we hebben het zo naar onze zin hier. Je moet ook niet teveel willen in korte tijd. Dus extra bijgeboekt ook bootreis verzet voor terugreis. Vanavond hier met de voeten in t zand oud en nieuw vieren . Geen oliebollen voor ons , maar hoe vaak maak je dit mee? Vanavond zonsondergang op t strand camera erbij . Als De stroom er weer is lekker douchen ,( soms sta je net in je nakie en Boem weg licht ) dan zitten wij hier het oude jaar uit ! Vanaf hier een vuurwerkshow van Lombok en bootjes die te feestvieren gaan. Fijne oudejaarsavond !

• 01 Januari 2016 - 15:42

Soily: