ubud - Reisverslag uit Banjar Padangtegalmekarsari, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu ubud - Reisverslag uit Banjar Padangtegalmekarsari, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu

ubud

Blijf op de hoogte en volg ludwig en Aggie

21 December 2015 | Indonesië, Banjar Padangtegalmekarsari

Ja daar was ik weer. Vanochtend 1 1/2 uur gewacht op ons "taxi"auto en daarna weer op de boot. Deze had slechts 1000 pk ! De vorige nog meer! 2 packbackers uit Friesland getroffen en dan gaat de tijd snel. Bij aankomst in Sanur verder naar ubud waar we een hotel hadden gevonden. Onderweg hierheen gigantisch druk op de weg. Jee wat een drukte de scooters vliegen lins en rechts om je heen. En dan zie je zomaar een aap op de weg hilarisch ! Wij naar t hotel dat bleek met een renovatie aan de gang te zijn. Allemaal stof en lawaai en t zwembad is dicht daardoor. Ook direct aan een drukke weg. Voor vannacht blijven we wel maar we proberen voor mrg wel wat anders te zoeken. Kamer is verder goed met airco enz. Dat mag ook wel want t is hier behoorlijk warm met een hoog vochtgehalte. Vanaf hier is er veel te zien en te beleven dus eigenlijk moeten we nog een paar dagen blijven. We zijn ook effe wezen kijken bij de apen Aggie vond het maar niks die scheit apen pissen je der helemaal onder ( dit schrijft Ludwig) . We zitten echt in t regenseizoen zo schijnt de zon en voordat je t weet plenst t weer. Straks nog even een hapje eten ( ze hebben hier joekels van burgers ) maar de Balinese keuken is ook heerlijk! Je weet soms niet wat je krijgt maar 1 vd eerste dagen hadden we ook ergens " iets " gegeten ik geloof dat er ook insecten of iets dergelijks inzat maar ach als t smaakt who cares...

  • 21 December 2015 - 20:25

    Rients En Evie:

    Zo vakantie gangers het ziet er mooi uit daar, pake en beppe aan het backpacken wie had dat gedacht met de kerst op Bali.Geniet er van!

    We wensen jullie vanuit Heeg fijne feestdagen en een gelukkig 2016

    Groetjes Rients en Evie

  • 22 December 2015 - 03:16

    Agetha:

    Hoi, is wel spannend, we willen nog veel bekijken en doen. Zitten nu op een beter plekje groetjes van ons beiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Banjar Padangtegalmekarsari

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2016

terugblik

07 Januari 2016

lange reis, thuiskomst

06 Januari 2016

tussenstop

05 Januari 2016

laatste dag

04 Januari 2016

rondje zuiden van Bali
ludwig en Aggie

ondernemend avontuurlijk stel, dat graag erop uit trekt. dit keer voor t eerst met een rugzak naar Bali.

Actief sinds 09 Dec. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 13047

Voorgaande reizen:

16 December 2016 - 14 Januari 2017

Vietnam en Cambodja

16 December 2015 - 06 Januari 2016

backpacken Bali

08 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

08 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

08 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

08 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

09 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: