snorkelen - Reisverslag uit Nusa Lembongan, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu snorkelen - Reisverslag uit Nusa Lembongan, Indonesië van ludwig en Aggie put - WaarBenJij.nu

snorkelen

Blijf op de hoogte en volg ludwig en Aggie

20 December 2015 | Indonesië, Nusa Lembongan

Het is hier prachtig. Maar ze kennen hier geen huisvuil ophalen, laat staan afval scheiden. Het ligt echt overal, strand om de hoek, straten en noem maar op. Zo jammer van de natuur. En het stinkt ook behoorlijk. Dit zijn wij niet gewend, thuis gooi je nog niet eens een papiertje op straat maar enfin ik vertel ook even wat we vandaag hebben gedaan. We hebben een wiebelig bootje (met captain) gehuurd voor een paar uurtjes. Mister boot bleek nauwelijks tanden te hebben maar hij wist wel te scheuren over t water door soms hoge golven. 2verschillende zwemvliezen aan en hup jump. Ik zei tegen m :I warning you don t go away, you stay here!! Yes sure no problem. Ha ha . Mooi onder water allemaal koraal en vele soorten visjes . Nog een ander plek bezocht. Prachtig. Later terug in hotel begon t te plensen. ( vergeet ik nog te zeggen dat we gisteravond/nacht enorm onweer hadden en stroomuitval zaten in donker te eten) als je toch nat word kun je net zo goed in t water zwemmen wat ik deed in t zwembad (je) . Voor mrg ook al de trip terug geregeld naar Bali en waar we morgen zijn is nog een vraag. Maar dat bekijken we daar wel weer. Ik hoop dat ik straks nog wat foto s kan toevoegen. Oant moarn

• 20 December 2015 - 19:49

Soily:

Zal ik nog even wat knijpers na sturen..voor jullie neus ?

• 21 December 2015 - 03:57

Aggie :

niet nodig we trekken weer verder